Ontwikkeling van klantbehoeften (marketing/commerciële economie)

Schipper Kozijnen is een familiebedrijf met meer dan 200 betrokken medewerkers. Op onze thuisbasis in Opmeer, maar ook in de showrooms door het hele land. We zijn een werkgever waar mensen met plezier werken, vaak al heel lang. We realiseren ons heel goed hoe bijzonder dat is. We investeren in onze medewerkers en onze organisatie, zodat we kunnen blijven ontwikkelen en groeien. Want de toewijding en het enthousiasme van onze mensen vormen de solide basis van ons succes. Samenwerken is bij ons echt samenwerken. En ja, we drinken in de pauzes samen koffie. Elk kozijn, elke dakkapel, elke schuifpui die onze fabriek verlaat, is duurzaam, onderhoudsarm en van de hoogste kwaliteit. Maar vooral: met liefde gemaakt. En met elk project dragen we bij aan het wooncomfort van onze klanten. Dat doen we al sinds 1969, dus inmiddels 55 jaar.

Korte omschrijving van de opdracht / probleemomschrijving

Schipper Kozijnen heeft een uitdaging voor je: Wat zijn de klantbehoeften van vandaag en hoe ontwikkelen die zich over 5 jaar? Met onvoldoende recent onderzoek mist het bedrijf mogelijk essentiële inzichten om de klant toegevoegde waarde te blijven bieden en een wow-ervaring te creëren door de verwachtingen constant te overtreffen. De opkomst van nieuwe trends (SDG’s) en de impact van onvoorziene situaties (coronacrisis) hebben het speelveld veranderd, waardoor inzicht in toekomstige klantbehoeften van cruciaal belang is voor het succes van het bedrijf. Een gedreven stagiair wordt gezocht om dit kennislek aan te pakken en de marketingafdeling te versterken.

Korte beschrijving van de aanleiding voor de opdracht
Om de klantverwachting te blijven overtreffen, moet je weten wat de klant wil. Wij, Schipper Kozijnen, willen niet alleen naar onze huidige klantbeleving kijken, maar ook wat de toekomst ons kan brengen. Daarom zoeken we een enthousiaste stagiair die ons hiermee kan helpen. Wil jij bijdragen aan de vertaling van mogelijk gewijzigde klantinzichten naar een toekomstige visie voor Schipper Kozijnen? Ontdek hoe jij als stagiair een cruciale rol kunt spelen in het aanpakken van dit kennislek en het vormgeven van toekomstige strategieën die de klantverwachtingen overtreffen.

Stagevergoeding 
Dit doe je natuurlijk niet voor niets. Je ontvangt een vergoeding van € 600,- en eventuele reiskostenvergoeding, afhankelijk van jouw aantal uren.

Word jij enthousiast van deze opdracht? Neem dan contact op met Sjoerd Sneek.

Studierichting(en)
CE (Commerciële Economie), TBK, MK (Marketing)

Startdatum

September/ februari

Locatie

Opmeer

Bedrijf

Schipper Kozijnen
De beste kunststof en aluminium kozijnen sinds 1969

Contact

Sjoerd Sneek

Op de hoogte blijven van het actuele stage-aanbod?

Schipper Kozijnen

Opmeer 
De beste kunststof en aluminium kozijnen sinds 1969
Andere stages bij
Schipper Kozijnen
Schipper Kozijnen

Digitale transformatie

Studierichting(en): BIM (Business IT & Management), TI, BS (Business Studies), BE (Bedrijfseconomie)
Startdatum: September/ februari
Opmeer